تیلوز Tylose MH4000 KG4

هیدروکسی اتیل سلولز
(Hydroxyethl Cellulose)

شرکت: شینتسو

ساخت: آلمان

بسته‌بندی: کیسه 20 کیلوگرم

گرید: 4000

تیلوز 4000 شینتسو آلمان آرتا شیمی پویش

هیدروکسی پروپیل متیل سلولز دارای گرید های مختلف از تیلوز ۴۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ است که هر یک با توجه به خواصی که دارند، در محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند؛ از جمله این محصولات می توان به رنگ و چسب اشاره کرد که به کارگیری غلظت دهنده سلولزی در آنها موجب تغییر خواص آب بندی و حلالیت خواهد شد. به عبارت ساده تر، هر چقدر که گرید تیلوز پایین تر باشد، مقاومت ماده در برابر آب افزایش و خاصیت حل شدن آن کاهش می یابد.

هیدروکسی ایتل سلولز (Hydroxyethl Cellulose) با نام تجاری تیلوز، یک نوع پودر سفید رنگ است که بو و مزه‌ای نداشته و با هدف ایجاد ویسکوزیته‌ بیشتر در مواد مختلف به محصولات اضافه می‌گردد. این ماده با  فرمول شیمیایی C2H602 x شناخته می‌شود.

تیلوز 4000 شینتسو آلمان آرتا شیمی پویش
توضیحات محصول

طبیعت منبع مهمی از مواد اولیه محصولات شیمیایی بوده و همیشه دانشمندان و شیمیدانان مواد مورد نیاز تولیدات شیمایی خود را از طبیعت یا مشتقات طبیعی به دست می‌آورند. این مواد اولیه گاهی خطرناک و گاهی بی‌ضرر بوده و دوست‌دار انسان می‌باشد و به راحت‌تر شدن زندگی پیشرفته‌ی انسان کمک شایانی می‌کنند. یکی از مواد برگرفته از طبیعت که به مقادیر فراوان در زندگی امروزی انسان به کار گرفته می‌شود تیلوز MH4000 می‌باشد.

کاربرد در صنعت:

  • رنگ سازی
  • چسب کاشی
  • چسب کاغذ
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • مواد شوینده

این گرید از تیلوز، دیر با آب محلول شده اما می‌تواند آب را به مدت طولانی‌تری در خود حفظ نماید.

error: Content is protected !!